78 kilométeres villanyhatótávval bír a zöld rendszámos új Audi A3
A plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos módban maximum 140 km/h-val képes gurulni.
A plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos módban maximum 140 km/h-val képes gurulni.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
Az észak-európai országban már az egekben a tisztán elektromos és plugin hibrid hajtásláncú autók részesedése.
A négykarikás márka középkategóriás modellje nemcsak erősebb, hanem szélesebb is lett.
Megérkezett a Q5 kevésbé praktikus, enyhén sportosabb megjelenésű kiadása.
A gyártóknak kényszerű módon a drágább plugin hibrid hajtásláncokat kell előnyben részesíteniük.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
A zöld rendszámos új szabadidő-autóval a korábban ígértnél 10 kilométerrel nagyobb távolság tehető meg a benzinmotor beindulása nélkül.
Az új tervezet elfogadása komoly kihívás elé állíthatja az autógyártókat.
A dél-koreai gyártó középkategóriás szabadidő-autója öt év után teljesen megújult.
A legsportosabb új Octavia Magyarországon zöld rendszámot kaphat.
Az érkezőben lévő újdonságra minden további nélkül igényelhető lesz a 2,5 millió forintos állami támogatás.
Hamarosan egy 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autó és a megújult Swift színesíti a Suzuki hazai kínálatát.
Megérkezett a legendás terepjáró vadonatúj plugin hibrid változata, ami nyomatékosabb a 600 Nm-es dízel modellnél.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az új Ford Explorert esetleg nem találjuk elég prémium kategóriásnak.
Gigantikus mérete ellenére nagyon tud menni a Ford zászlóshajó kategóriás SUV-ja, ráadásul relatíve keveset fogyaszt, zöld rendszámot kap és nagycsaládos támogatás is igényelhető rá. Kipróbáltuk az új Explorert.
A Panamera külseje keveset változott, az újdonságok inkább a lemezek alatt keresendők.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Az újdonság jelentősen többe kerül, mint az elődje, cserébe viszont többet is tud.